درباره ما

معرفی شرکت :


شرکت ستاره سفیران آینده در سال 1387 در راستای اهداف و سیاستهای کلان گروه خودروسازی سایپا، با مأموریت ارائه طیف متنوعی از خدمات متناسب با موضوع فعالیت شرکت، در هلدینگ سرمایه گذاری کارکنان سایپا تأسیس گردید. در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از تخصص و تجربه نیروهای کارآمد و ظرفیت های مالی خود، سهم بسزایی در تأمین نیروی انسانی شرکتهای گروه خودروسازی سایپا را در راستای افزایش منافع سهامداران محترم عهده دار می باشد.

ارائه خدمات شرکت در زمینه های ذیل می باشد:


  • تأمین نیروی انسانی در کلیه سطوح سازمانی (عملیاتی، اجرایی، اداری ،...) جهت کلیه سازمان ها ادارات وکارخانجات دولتی و خصوصی
  • تأمین نیروی انسانی متخصص، ماهر، نیمه ماهر، ساده جهت خطوط تولید صنعتی
  • نظافت عمومی اعم از مکانیزه و دستی
  • نظافت صنعتی در حوزه های مختلف تولید
  • مشاوره،طراحی،اجرا و نگهداری فضای سبز و محوطه سازی و تولید گل و گیاه
  • نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات خطوط انتقال،کانوایر،تجهیزات سالن های تولیدی و ...
  • خدمات فنی و مهندسی(تأسیسات ،آهنگری ، ساختمان و ابنیه و ...)
  • تعمیر و نگهداری سیستم های اعلام و اطفاء حریق
  • تأمین نیروی انسانی حراست و حفاظت فیزیکی
  • تامین، فروش و ارائه خدمات پس از فروش دستگاهها و ماشین آلات نظافتی
  • وصول مطالبات
  • ارائه خدمات حمل و نقل درون کارخانه ای (لیفتراک)
  • نگهداری و تعمیرات و تامین قطعات خودرو های سنگین از جمله لیفتراک و...
  • انجام خدمات امور تعمیراتی و صافکاری و نقاشی در تعمیرکاه های مرکزی شرکت سایپا یدک
  • ارائه خدمات معاینات سلامت شغلی کارکنان (بدو استخدام و ادواری)
  • خدمات تاکسیرانی و سرویس ایاب و ذهاب کارخانجات
  • تامین اقلام مصرفی مورد نیاز سازمان ها و کارخانجات از جمله دستمال کاغذی، کیسه زباله، نایلون مصرفی و...


شعار سازمانی

جلب رضایت حداکثری مشتریان، کارکنان و سایر ذینفعان


خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه کیفیت

شرکت ستاره سفیران آینده در راستای اهداف و سیاست های کلان گروه خودروسازی سایپا، با مأموریت «ارایه طیف متنوعی از خدمات عمومی، صنعتی، فنی و مهندسی و خدمات پشتیبانی» در گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا تأسیس و با اتکا به نیروی انسانی متخصص، با تجربه و ماهر خود از طریق ایجاد تفکر دانش محوری و فرآیندگرایی در کلیه سطوح سازمانی با هدف رشد سودآوری، همسو با سیاستهای شرکت مادر، اقدام به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه مطابق استانداردهای ISO 9001:2015 ، ISO14001:2015 و ISO45001:2018 نموده و در راستای ارتقای رضایتمندی مشتریان، کارکنان، تأمین کنندگان و سایر ذینفعان متعهد می گردد تا سیاست های زیر را سرلوحه فعالیت های خویش قرار دهد:
1- تبعیت از الزامات قانونی، مقررات ملی، بین المللی و سایر الزامات مشتریان و ذینفعان مرتبط با فعالیت های شرکت
2- توسعه فرهنگ بهبود مداوم کیفیت، ایمنی، بهداشت و شرایط محیطی در ارائه خدمات به ذی نفعان از طریق ارتقای دانش، مهارت، توانایی و توسعه منابع انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه شرکت، پایش و اندازه گیری مداوم فرآیندها، تعیین و اولویت بندی پروژه های بهبود و بکارگیری راهکارهای مناسب
3- توسعه بازارهای فعلی و ورود به بازارهای جدید با تقویت رویکرد مبتنی بر مدیریت تغییر و ریسک
4- برقراری محیط کار ایمن، سالم و پاک و تأکید بر فرهنگ پیشگیری از آسیب ها، بیماریهای شغلی و حوادث با شناسایی مداوم خطرات و جنبه ها و ارزیابی و کاهش ریسک به پایین ترین حد ممکن
5- گسترش استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات روز
6- توسعه مشارکت و نظارت مستمر بر عملکرد ایمنی، سلامت شغلی و محیط زیست در کلیه فعالیت ها و خدمات
7- حفاظت از محیط زیست، پیشگیری از آلودگی و کاهش تأثیرات منفی وتقویت تأثیرات مثبت جنبه های زیست محیطی


استراتژی (نقشه فرآیندی/ نقشه استراتژی)


ساختار سازمانی